Zestawienie ofertowe

Ilość produktów: 0

Twoje konto

Nie masz konta?
zarejestruj się

Ilość produktów: 0
Wartość produktów: 0,00 zł
Zobacz zestawienie

Katalog produktów

Regulamin

• Spis treści

  1. Informacje ogólne
  2. Składanie i realizacja zamówień
  3. Dostawy, Montaż
  4. Zwrot towaru bez podania przyczyn
  5. Zwrot towaru z powodu niezgodności z zamówieniem
  6. Warunki gwarancji i serwisu
  7. Ochrona danych osobowych
  8. Odpowiedzialność sprzedawcy
  9. Postanowienia końcowe

• Najczęściej zadawane pytania

§1. Informacje ogólne

1. Operatorem i właścicielem witryny (serwisu) www.prymat24.pl jest Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Technicznego PRYMAT Marek Błoński, Marcela Burska Sp.j. z siedzibą w Dzierżoniowie, zwane dalej PZT Prymat lub Sprzedawca.

2. Podmiot gospodarczy dokonujący zakupów za pośrednictwem www.prymat24.pl jest zwany dalej Klientem, a osoba występująca w imieniu Klienta (podmiotu gospodarczego) jest zwana w dalszej treści Reprezentantem.

3. Regulamin jest integralną częścią każdej umowy sprzedaży zawartej między Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem serwisu www.prymat24.pl

4. Sprzedaż w sklepie internetowym www.prymat24.pl jest skierowana wyłącznie do podmiotów gospodarczych (B2B), które dokonują zakupów w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.

5. Faktury oraz inne dokumenty dotyczące transakcji realizowanych za pośrednictwem witryny www.prymat24.pl są wystawiane przez Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Technicznego PRYMAT Marek Błoński, Marcela Burska Sp.j.

6. Na każdy towar zakupiony w PZT Prymat jest wystawiana faktura VAT.

§2. Składanie i realizacja zamówień

1. Klient może złożyć zamówienie w następujący sposób:
• za pośrednictwem strony internetowej - tworząc zestawienie ofertowe (koszyk) i realizując je jako Zamówienie (wymaga to utworzenia konta i zalogowania się).
• e-mailem - opisując przedmiot zamówienia lub załączając własny formularz z zamówieniem lub załączając Zestawienie ofertowe (koszyk) pobrane z witryny.
• listownie, przesyłając zamówienie / umowę pocztą lub kurierem.

2. Zamówienia wymagają formy pisemnej i powinny zawierać:
· Dane Klienta (NIP).
· Dane reprezentanta (Imię, Nazwisko, Nr telefonu, Adres email).
· Adres dostawy.
· Imię i Nazwisko oraz numer telefonu osoby odbierającej dostawę.

3. PZT Prymat w ciągu 3 dni roboczych, każdorazowo potwierdza pisemnie (emailem, lub listownie) przyjęcie zamówienia do realizacji wraz z warunkami płatności oraz terminem dostawy.

4. Wiążace dla PZT Prymat są ceny podane w potwierdzeniu zamówienia.

5. Ceny nie będą podwyższane przez PZT Prymat w przypadku ich zmiany w okresie między potwierdzeniem zamówienia a dostawą - chyba, że strony uzgodnią inaczej (np. w przypadku odległego terminu dostawy).

6. Klient ma prawo zrezygnować ze złożonego zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia bez ponoszenia kosztów. Rezygnacja po upływie wskazanego wyżej terminu skutkuje poniesieniem przez Klienta wszelkich kosztów związanych z Zamówieniem, w tym również kosztów dostawy jeśli taka była zrealizowana.

§3. Dostawy, Montaż

1. Terminy dostawy podany na stronie internetowej ma charakter przybliżony. Termin właściwy jest podawany przez PZT Prymat na potwierdzeniu przyjęcia zamówienia.

2. PZT Prymat uprzedza Klienta / Reprezentanta o dostawie najpóźniej 1 dzień roboczy przed dostawą.

3. PZT Prymat zastrzega sobie prawo realizacji dostaw częściowych, Klient / Reprezentant będzie informowany o występowaniu takich dostaw w potwierdzeniu zamówienia lub przed zrealizowaniem dostawy. Niezależnie od ilości dostaw całkowity koszt dostawy naliczony przez PZT Prymat pozostaje taki, jak w potwierdzeniu zamówienia. Faktura jest wystawiana przez Prymat po zrealizowaniu całości dostawy - chyba, że strony uzgodnią inaczej.

4. Dostawa towaru nie objętego usługą montażu nie uwzględnia jego rozładunku i wniesienia.

5. PZT Prymat może wykonać montaż dostarczonego wyposażenia na podstawie oddzielnego uzgodnienia z Zamawiającym.

6. Dostawa towaru z opłaconą usługą montażu uwzględnia rozładunek oraz wniesienie towaru na miejsce montażu oddalone o nie więcej niż 30m od miejsca rozładunku. W przypadku większych odległości oraz występowania innych utrudnień ( np. konieczność transportu windą) kupujący jest zobowiązany do poinformowania firmy PZT Prymat o ich występowaniu. Strony ustalą wówczas odrębnie zasady dostawy i montażu oraz cenę. Brak informacji o większej odległości oraz występowaniu innych utrudnień spowoduje brak rozładunku i wniesienia lub nałożenie na Klienta dodatkowych kosztów

7. W przypadku zamówienia dotyczącego zarówno towaru z usługą montażu jak i bez montażu, rozładunkiem i wniesieniem jest objęty tylko towar z opłaconym montażem.

8. Wraz z zamówionym towarem dostarczany jest dokument WZ wystawiony przez PZT Prymat, zawierający specyfikację towaru oraz dane Sprzedającego i Kupującego.

9. Na Kupującym spoczywa obowiązek dokonania odbioru dostarczonego towaru pod kątem ewentualnych uszkodzeń, które mogły nastąpić w trakcie transportu. Należy dokonać oględzin stanu wyrobu ( i opakowania) w obecności przewoźnika i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń - wpisać ten fakt do protokołu ( listu przewozowego) oraz poinformować niezwłocznie PZT Prymat.

10. Wobec braku zgłoszenia uszkodzenia ( protokołu ) przewoźnik nie uwzględni roszczeń reklamacyjnych i w takim przypadku PZT Prymat nie gwarantuje wymiany towaru na wolny od uszkodzeń powstałych w transporcie.

11. Faktura VAT za dostarczony towar jest przesyłana w formie elektronicznej lub na życzenie Kupującego listownie w terminie do siedmiu dni od realizacji dostawy.

§4. Zwrot towaru bez podania przyczyn

1. Zakupy dokonane przez przedsiębiorców w ramach działalności gospodarczej, za pośrednictwem strony www.prymat24.pl są traktowane jako transakcje handlowe i nie podlegają przepisom o ochronie konsumentów, w tym prawu do odstąpienia od umowy.

2. PZT Prymat nie przewiduje możliwości zwrotu towaru bez podania przyczyny

3. Klient może dokonać zwrotu zakupionego w PZT Prymat tylko w przypadku, gdy w terminie 14 dni od dnia dokonania dostawy w zakupionym towarze ujawnią się wady powstałe z wyłącznej winy PZT Prymat.

4. PZT Prymat dopuszcza możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyn, po uprzednim uzgodnieniu możliwości jego przyjęcia

5. Możliwość zwrotu nie dotyczy produktów modyfikowanych, wykonanych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego (np. prototypy, niestandardowa kolorystyka)

6. Zwracany towar nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania i powinien być zapakowany w analogiczny sposób jak przy dostawie

7. Koszty transportu zwracanego towaru pokrywa zwracający

8. Ryzyko wynikające z uszkodzenia towaru w trakcie transportu ponosi strona zlecająca przewóz

9. Zwrot towaru następuje do miejsca jego nadania - chyba, że strony uzgodnią inaczej

10. Warunkiem zwrotu przez PZT Prymat wpłaconej przez Kupującego kwoty za zwrócony towar jest odesłanie ( przekazanie ) podpisanej przez Kupującego faktury korygującej

11. W przypadku, gdy koszt transportu zwracanego towaru ponosi PZT Prymat ( np. odbiór transportem PZT Prymat) strony uzgadniają jego wysokość, a poniesiony koszt może być odliczony przez PZT Prymat od kwoty zwrotu.

§5. Zwrot towaru z powodu niezgodności z zamówieniem

1. Kupujący może dokonać zwrotu zakupionego w PZT Prymat towaru jedynie w przypadku jego niezgodności z zamówieniem.

2. Zgłoszenia niezgodności należy dokonać niezwłocznie w formie pisemnej lub wiadomości e-mail do działu sprzedaży PZT Prymat pod adres handel@prymat.com

3. Towar zwracany nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania i powinien być zapakowany w analogiczny sposób jak przy dostawie.

4. Odbiór zwracanego towaru zleca i pokrywa PZT Prymat.

5. Zwracający podaje adres i inne dane niezbędne do odbioru towaru.

6. Zwracający zabezpiecza towar przed uszkodzeniem oraz warunkami atmosferycznymi do czasu odbioru.

7. PZT Prymat dokonuje odbioru towaru w ciągu 5 dni roboczych.

8. Po dokonaniu odbioru zwracanego towaru PZT Prymat wystawia fakturę korygującą i dokonuje zwrotu wpłaconej przez Klienta kwoty.

9. Warunkiem zwrotu kwoty z faktury korygującej jest odesłanie ( przekazanie ) faktury korygującej podpisanej przez Kupującego.

§6. Warunki gwarancji i serwisu

1. Informacja o okresie gwarancji jest podana w opisach poszczególnego asortymentu.

2. Dokumentem stanowiącym podstawę do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi jest faktura zakupu, z tytułu gwarancji - faktura lub karta gwarancyjna.

3. Naprawy w okresie gwarancji prowadzone są na miejscu u klienta lub w punkcie serwisowym. W przypadku niemożności dokonania naprawy w miejscu eksploatacji, wyroby są transportowane do miejsca naprawy i z powrotem do klienta na koszt PZT Prymat

4. Po okresie gwarancyjnym naprawy prowadzone są odpłatnie. Ich koszt składa się z ceny części zamiennych oraz kosztu pracy serwisanta.

5. Zgłoszenia reklamacyjne, zapotrzebowanie na części zamienne i naprawy pogwarancyjne należy kierować do PZT Prymat lub punktu serwisowego wskazanego w karcie gwarancyjnej.

§7. Ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Technicznego PRYMAT Marek Błoński, Marcela Burska sp.j. z siedzibą w Dzierżoniowie.

2. Administrator zapewnia ochronę prywatności na poziomie co najmniej odpowiadającym standardom określonym w obowiązujących przepisach prawnych, w tym w szczególności w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, „RODO").

3. Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów oraz ich ochrony, jak również prawa przysługujące Klientom w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych przez Administratora oraz dane kontaktowe do Administratora znajdują się w Polityce prywatności, dostępnej na stronie internetowej Sklepu.

§8. Odpowiedzialność Sprzedawcy

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne towaru wyłącznie w granicach określonych przepisami Kodeksu cywilnego dla umów zawieranych między przedsiębiorcami.

2. Sprzedawca nie odpowiada za:
• Utracone korzyści Klienta wynikające z wadliwego towaru.
• Opóźnienia w realizacji zamówienia wynikające z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.

3.Maksymalna odpowiedzialność Sprzedawcy ogranicza się do wartości zamówionego towaru.

§9. Postanowienia końcowe

1. Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy PZT Prymat sp.j. a Klientem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę PZT Prymat sp.j.

2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa polskiego.

3. Aktualny Regulamin Sklepu jest publikowany w Serwisie oraz na każde żądanie Klienta może mu być dostarczony drogą elektroniczną, (na adres e-mail wskazany w Koncie Klienta) bez dodatkowych opłat.

4. PZT Prymat sp.j. jest uprawniony do jednostronnej zmiany Regulaminu w każdym czasie, Do Zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia Zamówienia

5. Regulamin w obecnej treści wchodzi w życie z dniem 18.03.2025

• Najczęściej zadawane pytania

Czy trzeba założyć konto w serwisie www.prymat24.pl aby złożyć zamówienie?
Nie musisz zakładać konta aby zamówić produkty,
 · prosty sposób, to pobranie z witryny Zestawienia ofertowego (Koszyka) w formacie pdf i przesłanie go e-mailem wraz z Twoimi danymi.
 · możesz przesłać zamówienie e-mailem - opisując w treści przedmiot zamówienia i podając swoje dane lub przesłać e-mailem własny formularz z zamówieniem
 ·  akceptujemy również zamówienia / umowy przesłane pocztą lub kurierem

Czy faktury dostarczane są razem z towarem?
Nie. Towar jest dostarczany z dokumentem WZ, Fakturę VAT przesyłamy e-mailem, lub na życzenie listownie, po zrealizowaniu dostawy

Czy można płacić przy dostawie towaru?
Zaopatrujemy przemysł i nie prowadzimy dostaw z pobraniem. Proponujemy przedpłatę na podstawie naszej faktury proforma lub płatność odroczoną - po uzgodnieniu z naszym Działem Sprzedaży

Czy osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej może dokonać zakupu?
Niestety nie. Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej i nie wystawiamy paragonów

Komu mogę zadać pytanie dotyczące warunków współpracy?
W przypadku zapytań o warunki współpracy oraz uwag odnośnie powyższego Regulaminu prosimy o kontakt z Działem sprzedaży

Przygotował:

Waldemar Koszycarz
Dyrektor przedsiębiorstwa

regulamin_sklepu.pdf

Wykorzystywanie elementów strony zabronione

Daczego KONTO w Prymat24?